lauantai 28. huhtikuuta 2012

Apua kiitos! Blogikommentit!

Tässä taas mukamas tietokone nero vinkuu apua yksinkertaiseen juttuun :D Jos joku ihana kertoisi että miten kommentti osion sai niin että pystyy vastaamaan jokaiseen kommenttiin erikseen niin että painetaan vastaa tähän kommenttiin? Äh, en osaa selittää tätä nyt kamalan selkeästi. Juuri näin miten esimerkiksi Hupsistarallaa -blogissa on. Minulla oli aiemmin niin mutta näköjään muokatessani ulkoasua se jotenkin lähtikin pois ja nyt kommentit näkyy todella tyhmästi eikä niistä tiedä kenen kommenttiin olen oikein vastannut, kurkkaapa vaikka tätä kommenttiosiota.

Toivottavasti joku nyt ymmärsi ja osaisi auttaa!

3 viestiä:

Tuuli kirjoitti...

Olen itsekin miettinyt tuota! Toivottavasti joku viisaampi osaa auttaa meitä :)

Inari kirjoitti...

Minun piti kysyä apua just Hupsistarallaan Terhiltä, kun en itse keksinyt :D Mulla auttoi se, kun valitsin asetusten kommenttivälilehdeltä kommenttien sijainniksi "upotettu". Kokeilkaapa jos auttais teilläkin!

unilaulu kirjoitti...

Inari,

nokun kysyin apua juurikin Terhiltä :D ja hän sanoi saman asian mutta ei auttanut! En tiedä olenko säätänyt sitten sivun muokkauksen ohessa jotain että se ei vaan mene niin. Ei tässä muuten hätää olisi mutta nuo kommenttiosiot joissa se on ollut oikein niin niistä ei nyt ymmärrä ollenkaan kenelle olen vastannut ja mitä.

Mutta kiitos avun yrittämisestä!

Lähetä kommentti

Rakastan kommentteja, jokainen kommentti tekee miut iloiseksi :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...