tiistai 24. tammikuuta 2012

Things I liked today

Olin unohtanut omistavani tämän paidan (oikeastaan siksi kun se oli kadoksissa vuoden) ja olin niin iloinen kun sain sen pitkästä aikaa päälleni!

Lempi kynsilakkani tällä hetkellä. Oranssia oranssia oranssia!

Kysymys ja vastaus päivässä -kirja. Olin unohtanut täyttää muutamana päivänä, mutta onneksi kaikki kysymykset eivät ole päiväkohtaisia joten pystyin täyttelemään niitä nyt jälkikäteen.

Peltilaatikko johon sain viimeinkin upotettua kaikki maalaustarvikkeeni.

Wonder Woman -mangeetit!

Olen hyvin tyytyväinen koska olen ollut aika hyvä alennushaukka: kymmenet organic cotton alushousut euron kappale ja kahdet rintaliivit kuudella eurolla!

Tavaroiden järjesteleminen.

Muumi -taulu, joka etsii vielä paikkaansa.

2 viestiä:

Nokkonen kirjoitti...

Ihana ihana ihana muumitaulu!!! Mistä se on?

unilaulu kirjoitti...

Nokkonen,

löysin tämän paikallisen liikkeen Pienenkamarin (http://www.pienikamari.fi/) alepöydästä. Muualta näitä saa ilmeisesti ainakin erinäisistä muumikaupoista.

Lähetä kommentti

Rakastan kommentteja, jokainen kommentti tekee miut iloiseksi :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...