torstai 23. kesäkuuta 2011

Juhannusta päin

Ollut hiljentymistä tässä, säätämistä raha-asioiden kanssa ja reissun miettimistä sähläämistä ym. Ja nyt tosiaan jatkuukin hiljaisuus kun lähden juhannukseksi reissuun, meren yli mennään mutta suomen rajaa ei ylitetä, pyöräilyä ja telttamajoitusta tiedossa.
Sen jälkeen palaillaan toivottavasti oikein hyvin mielin ja esitellen mm omatekoisia matkaeväitä!

Kun sitä on itse stressaillut ja huolehtinut hyvin paljon viime aikoina niin on alkanut melkein kadehtimaan kissan elämää. Loppuun vielä siis Viivi-kissan huolet;

-"Voi että jos se arska ei paista tänään mun kiipeilytelineeseen niin jää lämpimät loikoilut saamatta."
-"Ruokakupissa on vaan niitä kahdeksaa eriä raksua joita inhoon eikä niitä kahta joita syön."
-"Äitin arse on niin iso että en mä vaan mahu tohon tuolille samaan aikaan."
-"Mut häädetään taas heti läppärin päältä istumasta vaikka siinä on mukavan lämmintä ja mä vaan autan."
-"Laura ei ole käynyt aikoihin, kenen jalkoihin mie nyt hypin ja puren?"
-"Miks noi leikkii noilla kalliin näköisillä leluilla ja heiluttelee mun naaman eessä..en kai syönyt jo löytämiäni muovipaloja?"
-"Nyt on siivottuki niin mitä mä tökin kaikkialta alas? (onneksi tätä ei tapahdu usein)"
-"En oo tänään saanut vielä mulkoilla ketään muikeasti."

Ollapa kissa.


Oikein hyvää juhannusta kaikille näin etukäteen! Toivottavasti sitä ei liian märissä oltavissa joudu viettämään.

0 viestiä:

Lähetä kommentti

Rakastan kommentteja, jokainen kommentti tekee miut iloiseksi :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...