lauantai 28. toukokuuta 2011

I love superheroes

Olen nörtti ja ylpeä siitä. Rakastan supersankareita ja olen Star Wars -friikki. Jos minulla olisi superkyky se olisi varmaankin ajatustenluku tai näkymättömyys. Tai sitten olisin maailmanparantaja, joka pystyisi manipuloimaan ihmisiä tekemään oikein hah.

Mutta kuten Simonin kissa osoittaa - supersankari koru! Aika ehdoton lemppari Simonin kissan ohella (josta muuten oli vaan ihan pakko tehdä koru, on se niin loistava kissa).

2 viestiä:

Jokke kirjoitti...

Simonin kissa on kyllä ihan super. Minä olen puolestani enemmän trekkie, mutta melkein mikä vaan scifi menee ;)

unilaulu kirjoitti...

Jokke,

hoi, tähän tekisin sen käsimerkin! :D Minusta ei ole koskaan ollut trekkieksi, vaikka jotkut scifit kyllä menee :)

Lähetä kommentti

Rakastan kommentteja, jokainen kommentti tekee miut iloiseksi :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...