keskiviikko 23. kesäkuuta 2010

Mitä Missä Milloin - kierrätysvihot taas täällä


Värikirjoa!
Kurkataanpa tällä kertaa hieman paremmin näihin kirjoihin. Kirjat ovat täysin kierrätettyjä lukuunottamatta selkäkierteitä. Paperit on käsinleikattuja ja kierteetkin ovat käsin laitettu Zutterin Bind it all -laitteen avulla.

Mitä ne kirjat sitten sisältävät? Jokainen kirja on yksilöllinen, sisältö riippuu täysin siitä mitä minulla sattuu sillä hetkellä olemaan käytössäni. Mutta paljon kierrätyspapereita - kirjekuoria, kukkakäärepaperia, ruudullista, viivallista, värillistä - aika lailla mitä nyt eteeni sattuu tulemaan. Paljon hymyä ovat tuoneet kirjekuorien "ikkunat", joka ylemmässä kuvassa näkyy.


Jokainen kirja myös sisältää pienesti mielenkiintoisia sivuja tietyn vuoden kirjasta.


Mistä voit saada omasi? Suomen käsityön museon museokaupasta 
 18€/ kirja

2 viestiä:

Rusina kirjoitti...

Voi vihne kun on hyvä idea! Minulla on kansiot täynnä mielenkiintoisia papereita, piirroksia, suunnitelmia, ohjeita, omia valokuva jne (hamsteri kun olen). Olen miettinyt, miten kokoisin ne esim. vuosikirjoiksi. Uhraanko muutaman euron siihenkin, että kirjansidontapaja sitoisi ne kansiin, mutta siinä ei ole itse tekemisen meininkiä. Erilaisia sidontatekniikoita olen myös tutkinut.

Emilia kirjoitti...

Hei ja kiitoksia!(:
Siitä vain erilaisia ideoita puntaroimaan! Ihmeessä kannattaa etsiä jokin itseä miellyttävä tapa ja tehdä itse, ei ole mitään hienompaa kuin oman käden jälki!

Lähetä kommentti

Rakastan kommentteja, jokainen kommentti tekee miut iloiseksi :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...